Tässä Kertun mietteitä…

"Olen kotiutunut hyvin. Aluksi nukuin huonosti ja isäntäni ja emäntäni yrittivät nukuttaa minua kodinhoitohuoneeseen. He kyllästyivät kolmen yön jälkeen levottomuuteeni ja saan nukkua isäntäni ja emäntäni huoneessa, sängyn alusta on lempipaikkani. Nyt nukumme kaikki hyvin yömme. Sohvan alle tunkeudun päivisin nukkumaan, vaikka ahdasta sinne meno onkin. Joskus sihahdan nukkumaan myös mihin milloinkin. Seuraa minulla riittää. Perheen pienin poikakin uskaltaa minua jo kantaa ja kiltisti siihen suostun, vaikka melkein samankokoisia pian ollaan.

Pihalla olen lumihangessa peuhannut ja aurannut kuonollani lunta. Pulkkamäessä olen ihmetellyt pyöriviä emäntiäni ja yrittänyt heitä pelastaa. Pannan olen kaulaani saanut ulos mennessäni. Talutushihnaa on kiva kantaa suussa, mutta en pidä kytkettynä olemisesta. Naapurin labradorinnoutajalle haukun kovasti, mutta turvallisesti aidan takaa. Koirakaveria minulla ei vielä ole, mutta olen kuullut, että suunnitteilla on toisen pennun tapaaminen. Talon Kalle kissa ei minun kanssani halua seurustella. Pari kertaa olen läimäytyksen saanut, kun yritin saada hänet leikkimään kanssani. Nyt osaan jo välimatkaa vähän pitää, vaikka tekisi mieli kovasti leikkiä."

2175854.jpg 2175852.jpg